WAT MOET IK DOEN WANNEER IK EEN FOUTIEVE RESERVATIE HEB DOORGESTUURD ?

Maakt u zich geen zorgen, we vinden zeker en vast een oplossing. Het is wel belangrijk dat u snel reageert. Het restaurant in kwestie dient namelijk zo snel mogelijk op de hoogte te worden gebracht.

 

Wanneer u via onze site een foutieve reservatie (foutief aantal personen ingegeven, foute menu's geselecteerd, foutieve datum of uur ingegeven, ...)  hebt doorgestuurd vragen we u om het restaurant zo snel mogelijk op de hoogte te brengen.

 

In de reservatie email die u van Two4One ontving, vindt u een link om uw reservatie te annuleren. U kunt dan via de website van Two4One een nieuwe reservatie aanmaken. Bij last minute wijzigingen of reservaties die reeds door het restaurant bevestigd waren, belt u best even met het restaurant om de wijzigingen door te geven.

 

U kunt de belangrijkste contactgegevens van het restaurant in de reservatie email vinden. Daarnaast kunt u de contactgegevens van het restaurant ook altijd opzoeken via het zoekformulier DEELNEMENDE RESTAURANTS. Via geavanceerd zoeken kunt onmiddellijk op de naam van het restaurant zoeken. Onderaan de detailpagina van het restaurant, kunt u de belangrijkste contactgegevens van het restaurant vinden.

Powered by West Technologies